TARİHÇEMİZ- ÜRETİM SÜRECİ

1995 yılında Eskişehir’in üç kuruyemiş firmasının birleştirilmesi ile kurulan Peyman, bugün Bahçeden, Çitliyo, Dorleo ve Nutzz markaları ile yaşama sağlık, lezzet, keyif katmaya devam etmektedir.

Kuruyemiş ve kuru meyve ürün portföyünü içeren geniş ürün yelpazesiyle tüketicilere seslenen Peyman aynı zamanda yenilikçi, inovatif ürünler ile de sektöre öncü olmaktadır

Hasat döneminde en kaliteli ürünleri seçip, bu ürünlerin tüketiciye ulaşana kadar doğallığını, tazeliğini, kalitesini ve lezzetini koruması için kalite standartlarının tüm gerekliliklerini özenle sağlayan Peyman, bu özeniyle tüketicilerin zihninde ve kalbinde taht kurmuştur.

Yüksek kalite ve gıda güvenliğini her zaman ön planda tutan ve dünya standartlarında üretim yapan Peyman, global gıda standardı BRC (British Retail Consortium), FDA, ISO 9001,  ISO 22000, ISO 140001 ve Helal Gıda belgelerine de sahiptir.

1995 yılından bu yana Türkiye geneline yayılmış güçlü satış ağıyla Türk tüketicisinin beğenisini toplayan Peyman, 30’dan fazla ülkeye ihracat yaparak dünyada da sevenlerine ulaşmakta, sektöründe ilkler ile başarı basamaklarını tırmanmaya devam etmektedir.

Peyman Kilometre Taşları

1995 – Eskişehir’in üç kuruyemiş firması, elli yıla dayanan tecrübelerini birleştirerek Peyman Gıda A.Ş.’yi kurdu. Ürün ve hizmet kalitesinden asla ödün vermeyen Peyman, disiplinli ve istikrarlı çizgisi ile hızla büyüdü. Yurt çapında sahip olduğu distribütörlük alt yapısıyla dağıtım ağını genişletti.

2000 – Dünya standartlarında üretim yapan, bugünkü fabrikası kuruldu. Paketli kuruyemiş yatırımlarına hız verdi.

2004 – Peyman yeni logosuna geçiş yaptı. Kalitede yüksek standartlara önem veren Peyman, hava almayan, üç katlı, alüminyum ambalaj kullanımına başladı. Bu sayede tüketicisini “kuruyemişte aranılan tazelik” ile buluşturdu.

2005 – Peyman kalitesi, ISO 9001:2000 ve HACCP belgelerine sahip oldu. Üretim hijyeni Avrupa standartlarına ulaştı. Peyman logo ve ambalaj tasarımları kırk dört ülkede tescillendi.

2006 – Ulusal pazarda varlığını güçlendiren Peyman, distribütörlük altyapısını genişletmeyi sürdürdü. Seçkin ulusal zincir mağazaların raflarında yerini alarak daha geniş tüketici kitlelerine ulaştı.

2007 – Büyüyen pazar payına cevap verebilmek için yatırımlarına hız verdi. Peyman’ın doğduğu Eskişehir’de 49.000 m2 alan üzerine kurulu, 16.000 m2’lik yeni fabrika inşaatının ilk etabının yapımına başlandı.

2008 – Nisan ayında Esas Holding ile ortaklık anlaşması imzalandı. Peyman kurumsal marka kimliğini koruyarak ilk alt markası olan Dorleo’yu, klasik kuruyemiş markası olarak Haziran 2008’de tüketicilerine sundu. TV ve radyo reklamı, açıkhava mecraları aracılığı ile Dorleo’nun lansmanı yapıldı. Kalite standartlarını yükselterek ISO 22000 belgesine sahip oldu.

2009 – Peyman’ın diğer bir alt markası olan Çitliyo’nun BKM Mutfak oyuncuları ile TV ve açıkhava mecraları kullanılarak lansman kampanyası yapıldı. Peyman’ın başarılı “Çitliyo” kampanyası Kristal Elma Reklam Ödülü’ne layık görüldü.
Bahçeden markası raflardaki yerini almaya başladı.

2010 – Dorleo ve Çitliyo markalarının relansman kampanyaları BKM Mutfak oyuncuları ile TV, radyo ve açıkhava mecraları kullanılarak gerçekleştirildi.

2011 – Peyman’ın en genç markası olan Nutzz’ın 21 ayrı filmden oluşan lansman kampanyası gerçekleştirildi.
Bahçeden markası ‘’lezzet kilitli ‘’ yeni paketleri ile sağlıklı atıştırmalık kategorisinde bir ilke imza attı.

2012 – Nutzz markası için 24 filmden oluşan yeni bir kampanya çalışması yapıldı.
Dorleo markalı ürünler de ‘’lezzet kilitli’’ yeni ambalajlarıyla raflardaki yerini aldı.

2013 – Peyman ihracat yaptığı ülke sayısını “44” e çıkarırken, Japonya ve Küba’ya paketli kuruyemiş ihracatını gerçekleştiren ilk Türk şirketi oldu.

2014 –  Peyman, Dorleo markası ile Çine paketli Antep Fıstığı ihracatını gerçekleştiren ilk Türk şirketi oldu.

2016 – Peyman, Haziran ayında Bridgepoint bünyesine katıldı ve yatırımlarına hız verdi.

2016 – Çitliyo markası için Kasım ayında re-lansman yapıldı.  Markanın logosu ve tüm ambalajları baştan aşağı değişti, ürün lezzeti, kalitesi daha da iyileştirildi.

2016 – Çitliyo re-lansmanı için TV, Açıkhava mecraları ve dijital platformlar kullanıldı.

2016 – Çitliyo markası altında iç ayçekirdeği üretilmeye başlandı. ‘’Peynirli’’ ve ‘’Acılı’’ olarak üretilen 2 çeşit tüketicilerin beğenisine sunuldu.

2016 –  Türkiye’nin en sevilen sağlıklı kuru meyve ve kuru yemiş markası ‘’Bahçeden’’ için Kasım ayında ilk kez jingle ve radyo reklam kampanyası yapıldı. Sözleri ve müziği ile çok beğenilen jingle; Bahçeden dünyasını tüketici ile buluşturan bir başlangıç oldu.

2017 – Ocak ayında 1 TL ve 2 TL lik mini shots ürün portföyü ev dışı tüketime uygun olarak tüketiciye sunuldu. Portföy içerisinde Peyman, Bahçeden, Çitliyo ve Nutzz markaları ürünleri yer aldı.

 

Sertifikalarımız